четверг, 16 октября 2008 г.

business home residential security system





Shit t� on kuollu mut nostan t�n taas henkiin :�D
Elik� sain sen kirjeprojektin valmiiks joten laitan sen tohon loppuun.
Dunno mit� sekin sitten on mutta ilokseni/surukseni kirjoitan niit�kin.
Lukio�menee t�ysin perseilleen mut mit�p� sill� v�li�.

elikk�s:

Kirje ei-kenellek�n

rdquo;Will you still hold me, when you see what I have done?rdquo;

Tahtoisin vain el�� rakastaa, tuntea sen l�heisyytesi. Silti sin� leikit tunteillani, tuhoat minut sis�lt�p�in ja min� m�t�nen. Tapoin tunteeni vuoksesi ja silti yh� uudelleen her�t�t henkiin sen kivun, jonka se aiheuttaa. Kostatko tekoni?

Rakastin sinua, tied�n satutin sinua ja kadun sit� jokaisena p�iv�n� yh� enemm�n. Tahtoisin vierellesi, kuulla sinun sanovan valheen, ett� kaikki on hyvin, etk� sin� ole l�hd�ss� minnek�n. Toivon ja unelmoin siit�.

Tied�n tekoni olleen itsek�s, tied�n sen satuttaneen sinua ja tied�n my�s kuinka tyhm� olin. Kunpa aikaa voisi k�nt� taaksep�in, niin moni asia oli paremmin.

Sin� el�t nyt omaa el�m�si ja min� kuihdun tekojeni seurauksien my�t�. En tahdo el� n�in. Vailla el�m�nhalua ja l�mp� ymp�rill�ni on vain tyhj� kylmyys.

rdquo;Love kills, romance is dead and I donapos;t even trust myself, but I love yourdquo;

Sanoit tarvitsevasi aikaa, saat sen, mutten voi odottaa ikuisuuksiin. Kuolen ennemmin. El�m�ni virtaa ulos suonistani punaisena ranteelleni. Olen s�litt�v� tied�n, minua ei tarvitse muistuttaa siit�. Ep�toivo on yst�v�ni n�iss� el�m�ni jatkuvissa varjoissa, ilman l�mp�si. Tahtoen lent� vapauteeni kuin linnut taivaalla.

T�m� jatkuva kivun ja sekasorron keh� on el�m�ni, tahdon pois.

Joskus kun olin viel� paremmassa kunnossa, osasin nauraa avoimesti. Nyt asia on toisin, nauran viel� kyll� mutta vain peitt�kseni tuskan, joka tappaa minut sis�lt� p�in, uudelleen ja uudelleen. Joko nyt ymm�rr�t? Min� teen t�m�n kivun itselleni.

Toivon joskus p�sev�ni pois t�lt� turhaan, kuitenkin tuo toivoni kuoli, samalla kun sin� viimein hylk�sit minut.

Painajaiseni on muuttunut. Labyrintti, varikset, verta, ruumiita, juoksen pakoon pimeytt� ja nyt en en� l�yd� ulos labyrintist� l�yd�n sinut sielt� sin� tapat minut ja silloin min� her�n kyyneliini. Tahtoisin mielummin her�t� vierest�si ja sin� lohduttaisit minua. Min� vain pilasin kaiken t�m�n, nyt saan el� unelmissani. Silti sin� leikit minulla, j�tt�isit minut jo rauhaan.

Anteeksi kaikki, jokainen sana, teko ja ele, jonka olen tehnyt tai j�tt�nyt tekem�tt�. Anteeksi, tunteeni ja syd�meni ,jotka ovat olemassa.

Kaiken t�m�n j�lkeen olen yh� velkaa maailmalle ja silti rohkenen pyyt� yht� palvelusta.

Antakaa minun el�.

Toivonsa menett�neen�

Nera



ballards backroom atlanta ga, business home residential security system, business home residential, business home reseller software.



Комментариев нет: